2013-01-26

Fascinatie, Dior (4)..

J'Adore - sau parfumul usor al primaverii (asa cum il asociez eu, datorita mirosului de magnolie), este unul din parfumurile florale Dior, usor de purtat in orice anotimp, zi sau noapte, atat la birou cat si la o iesire de seara.
Ca si fratele sau mai mare, Poison, Jádore a inregistrat un real succes, fiind unul din parfumurile editate intr-o mare varietate de concentratii. Sa fi contribuit si imaginea lui Charlize Theron la popularitatea sa? Cu siguranta nu au trecut neobservate tinuta si bijuteriile remarcabile, silueta si aerul sau fantasmagoric!
Nu cunoastem totalitatea motivelor de succes, dar pot spune insa, este ca parfumul atrage o audienta foarte larga atat prin notele delicat sofisticate, lejeritatea purtarii cat si prin persistenta relativ indelungata, tinand cont de caracteristica sa florala predominanta.
Nota 9/10.
Diorific High Fashion Lipstick - sau un alt ruj de efect, in special prin modul de prezentare (includ si o imagine, pentru a lamuri). Este un ruj de durata mai indelungata decat cele din gama Addict, cu un finish mat, natural. Varianta incercata de mine era foarte apropriata de nuanta buzelor, si efectul obtinut era acela de usoara intensificare si uniformizare a culorii. Preferatele mele raman totusi rujurile din gama Addict, tocmai datorita luciului discret. Minusuri: nu vad niciun minus, cu exceptia preferintei mele pentru un usor luciu.
Nota 9/10.
Hydra Life - Pro Youth Sorbet Cream - la capitolul cosmetice cu destinatia ingrijirii fetei, nu pot spune ca am cuvinte de lauda (cel putin pentru ce am incercat). Crema aceasta, promite hidratare, luminozitate si uniformizare a tenului, fiind adecvata unui ten normal - mixt (categorie in care ma incadrez si eu). Din pacate nu am remarcat niciunul din efectele mentionate, ba chiar am avut surpriza sa constat ca cel mai probabil e potrivit sa fie utilizata de persoane cu tenul uscat. Dupa cateva ore de la aplicare, fata incepea sa luceasca, si trebuia apelat la pudra sau servetele matifiante. Nu am avut reactii de blocare a porilor, dar nici nu am fost multumita de produs. Cu alte cuvinte, pentru "banalele" efecte de hidratare si uniformizare a tenului am apelat la alte produse, din game muuult mai putin scumpe decat Dior, dar si mai eficiente in aceasta privinta. Minusuri: Nu se aproprie de standardele de eficienta sau de rezultatele pe care le-am astepta de la o marca precum Dior. Un raport mult prea mic calitate - pret.
Nota 5/10.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu