2013-02-11

Indisputabil, Estee Lauder (2)

Daywear - Advanced Multi Protection Anti-Oxidant Creme - Trebuie sa recunosc ca, din gama produselor de ingrijire a pielii, aceasta este o crema care nu m-a incantat in mod deosebit, inclinand balanta catre o dezamagire cosmetica. Nu mi s-a parut adecvata tenului meu, cu toate ca era dedicata tenului normal/mixt. Desi intra in piele la aplicare, dupa cateva ore fata mea incepea sa luceasca. In lumina timpului trecut si a experientei actuale, cred ca cel mai bine ar fi fost s-o impachetez si s-o las pentru anotimpul cel mai rece, poate asa ar fi fost mai eficienta. In final, pot spune ca e o crema obisnuita de zi, hidratanta, cu un factor de protectie relativ mediu. Nu as recomanda-o pe timp de vara, cand ar trebui sa mai aplici inca un strat de crema de protectie solara mai mare (>30 FPS). Minusuri: crema scumpa, beneficii medii, un raport neavantajos calitate pret.
Nota: 6/10.

Double Wear - Maximum Cover - Am mentionat prin posturile mele faptul ca am un ten cu probleme, sensibil la diverse creme, cu tendinte acneice. Am avut parte de niste episoade in care efectiv nu stiam ce as putea folosi pentru a masca petele, comedoanele, si alte cicatrici. O colega de la munca mi-a recomandat acest fond de ten, utilizat de fata ei, pentru aceleasi probleme. Zis si facut, cu proxima ocazie am cautat fondul de ten respectiv si l-am si cumparat. Si fiindca au trecut ceva ani de atunci, pot face haz de necaz, spunand ca am luat o nuanta care era destul de departe de a fi potrivita! :) Si anume, Very light. Tenul meu este deschis la culoare, dar e un NW20 sau NW25 de la Mac, deci in niciun caz nu ma incadram la cea mai deschisa nuanta de la Estee. Cred ca acela a fost momentul in care am invatat prima oara ca e extrem de important sa vezi in lumina naturala cum se prezinta culoarea fondului de ten pe fata. :) In cele din urma, am folosit fondul de ten in combinatie cu Double Wear Stay in Place, iar rezultatul a fost unul acceptabil. Maximum Cover il recomand oricui are probleme legate de pigmentatie, deoarece in privinta comedoanelor, niciun fond de ten nu face minuni. Este excelent pentru acoperire, foarte rezistent, chiar si in cazul zilelor calde de vara, sau orelor de sport, facand fata transpiratiei excesive. Minusuri: datorita finishului foarte mat, pudrat, cred ca trebuie aplicat cu grija pe portiuni mai mari de piele, sau cel putin in combinatie cu o crema/fond de ten, cu un finish natural. Altfel, riscati efectul de masca. 
Nota 9/10.
Mascara - Sumptuous Bold Volume - Rimelul l-am avut decat o singura data, in trecut (fara a testa noua formula) si nu pot spune ca l-as recumpara decat daca s-ar schimba ceva in formula sa. Nu mi-a placut in mod deosebit, nici efectul final, nici culoarea. Senzatia mea e ca negrul nu e suficient de negru. In privinta purtarii, a fost ok, rezistenta cu brio pe parcursul unei zile intregi, fara a lasa faramite sub ochi. Minusuri: prea scump pentru efectul scontat.
Nota 8/10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu