2014-01-02

Yves Saint Laurent - Glam Beauty (2)

Sa continuam lista inceputa in postarea precedenta. Spuneam ca pana acum n-am fost niciodata dezamagita de cele incercate de la YSL. Personal mi se pare ca sunt unele din produsele de top existente pe piata produselor de tip make-up, dar ma refer strict la ce am incercat.

Ombres Lumieres Eye Shadow - farduri luminoase, cu o pigmentatie usoara, in ciuda modului de prezentare. Cu un strat obtii doar o idee de culoare, iar cu doua o umbra. Mie mi se potriveste perfect, mai ales ca de obicei prefer un machiaj care sa evidentieze trasaturile, si nu sa le submineze. 
Cand deschid cutia inca ma surprinde intensitatea culorilor si frumusetea lor. Cu o baza potrivita, rezista intreaga zi. In comparatie cu fardurile de la Dior, insa, cele de la YSL sunt usor mai uscate, ceea inseamna ca sunt putin mai greu de aplicat pe pleoape. Asta e singurul neajuns pe care l-am identificat.
Nota: 8/10. 


Teint Parfait Embelisseur de Teint - deja pe lista produselor istorie. Nu se mai fabrica, si sincer nu inteleg de ce. Mie mi se pare un produs perfect, adresat celor care au deja un ten curat, si care au in minte doar potentarea luminozitatii pielii, sau mascarea subtila a unor mici deficiente. Eu am folosit nr. 1, si sincer, l-as recumpara daca s-ar mai produce. E varianta optima pentru zilele cand nu ai chef sa te machiezi, si ai nevoie doar de un pic de luminozitate. Il aplicam peste crema, adaugam un pic de blush, si voila, eram gata de plecare. Nu am remarcat absolut nicio problema la acest produs.
Nota: 10/10. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu