2015-01-15

Sephora - Liquid Moisturizing Skin Concentrate



Inspirata de curand de una din minunatele bloggerite de pe la noi, m-am gandit sa impartasesc din ultimele gaselnite care merita incercate. 

Sephora - Liquid Moisturizing Skin Concentrate (Lotion-sérum booster d'hydratation) - Cine nu incearca lucruri noi, nici nu poate gasi adevarate revelatii. Bazandu-ma pe aceasta idee, am profitat de recentele reduceri din Sephora si am incercat lotiunea aceasta hidratanta. Am fost foarte reticenta la inceput, si am urmarit cu oarece temeri, tot ceea ce se intampla pe fata mea. Mare mi-a fost usurarea, si de ce sa nu admit, si supriza, in momentul in care, dupa deja vreo 3 incercari, am constatat ca nu sunt efecte negative. Ba mai mult, dupa cum am putut constata, efectul a fost un plus de hidratare si de fermitate a pielii. Fara reprosuri, si cu adevarat, o surpriza.

Nota: 10/10. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu