2013-02-13

Elegant, Clasic, Chanel (1)

Rochia neagra si scurta, costumul din tweed, geanta din piele impletita si primul parfum creat de un designer, acestea sunt cateva elemente din mostenirea legendarei Coco Chanel. Ele marcheaza emanciparea feminista si sunt relevante in primul rand prin atitudine, mai apoi prin stabilirea unor reguli clare de etern clasic. Sau cu alte cuvinte, ce va inspira imaginea de mai jos? :)

Stilul minimalist combinat uneori cu elemente avangardiste a "suferit" schimbari dramatice pe parcursul timpului, in special sub conducerea directorului de creatie, inimitabilul, Karl Lagerfeld. Ultima sa colectie, pe care v-am invitat s-o vedeti intr-una din postarile anterioare, readuce in prim plan atat accente gotice prin tinuta si croiala vestimentara (umeri lati, rochii si incaltari lungi si incarcate, penele ca accesorii, etc) cat si elemente contrastante prin luminozitate (materialele luminoase, paiete, sclipiri). Pentru a vizualiza, inserez si cateva imagini de haute couture, care mi-au placut in mod deosebit.



Consacrata ca marca de lux, in primul rand prin colectia vestimentara si cea de bijuterii, impunand un stil inovator dar in acelasi timp clasic, Chanel nu se dezminte nici in ceea ce priveste cosmeticele. Parfumurile sunt inegalabile si doar cu cateva exceptii, pot spune ca le-am avut/incercat pe toate, si mi-au placut in egala masura. 
Vedeta parfumurilor ramane pentru moment, Coco Mademoiselle, a carui imagine recenta nu este alta decat Keira Knightley. 

Coco Mademoiselle - in cazul meu, eu nu pot fara a avea in dulap o sticluta din acest parfum, fie ea si nedesfacuta. Lipsa imi creaza panica :). Este unul din parfumurile care mi se potriveste ca o manusa, si intra in top 5 parfumuri pe care TREBUIE sa le am in permanenta. Mirosul, care debuteaza superb cu citrice, este urmat de o pledoarie a trandafirului si mimozei. Notele de mijloc se impletesc fascinant cu cele de baza, dintre care, predominanta este patchouli pe pielea mea. Mirosul dureaza, dureaza si iar dureaza, pana a doua zi cel putin pe piele. Uneori simt in par mirosul, chiar si la cateva zile departare...
Nota 10/10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu