2013-02-12

Indisputabil, Estee Lauder (3)

Idealist Pore Minimizing Skin Refinisher - Sincera sa fiu, nu mai stiu motivul pentru care am cumparat serul aceasta. Cred ca la momentul respectiv tot ce mi-as fi dorit era sa am un ten luminos, proaspat, cu o textura matasoasa, mai ceva ca a unui copilas. Ce pot spune acum, e ca acest produs face parte din categoria produselor aditionale, de care nu ai neaparata nevoie pentru a obtine efectul de piele fina. Acesta se poate obtine si altfel. Dar, oricum, ceea ce face foarte bine este ca hidrateaza iar aspectul pielii este imbunatatit multumita componentelor siliconate. Nu am avut probleme atata timp cat l-am folosit, si in consecinta, il consider un produs adecvat tenului mixt, cu tendinta acneica. Il recomand tuturor fetelor perfectioniste :). Minusuri: este foarte scump.
Nota 9/10.
Pure Color Eyeshadow Duo - In mod clar, aceste farduri se incadreaza la definitia de farduri elegante. Usor de aplicat, textura fardurilor este foarte fina, fiind relativ rezistente chiar si fara o baza. Paleta de culori este tipica Estee Lauder, usor de caracterizat cu un singur cuvant: PRUDENTE. Cu alte cuvinte, sunt destinate femeilor care folosesc farduri la munca, zi de zi, iar farmecul este obtinut prin subtilitatea jocului de umbre si lumini. Minusuri: nu am detectat inca.
Nota 10/10.

Lash Primer Plus - Daca natura nu inzestreaza generos, noi de ce nu am incerca sa o facem, compensand acolo unde am identificat minusuri? In cazul de fata, acolo unde am gresit la un moment dat, cumparand o mascara (cam scumpa), care nu ne-a oferit acele mult asteptate gene de vis, si, pe care pur si simplu nu o poti arunca la cos! Primerul acesta de gene, isi face treaba. Cel putin, in cazul meu a functionat foarte bine. Aplicam pe gene, la cateva secunde aplicam si mascara, si, voila, efectul de gene mai bogate! Minusuri: nu am identificat.
Nota 10/10.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu