2013-02-14

Elegant, Clasic, Chanel (2)

Chance - daca imi aduc bine aminte, prima mea impresie legata de acest parfum a fost ca e o alta versiune a lui Coco mademoiselle. Diferenta dintre cele doua parfumuri devine notabila la cateva ore dupa aplicare. Lipsesc elementele dulci, al notelor florale (trandafir si mimoza), si ce ramane pe piele e o nuanta aspra, citrica, impletita cu notele de baza, lemnoase. Foarte placuta combinatia in final, dar nu ideala in cazul meu. Este un parfum care dureaza mult, ca majoritatea parfumurilor de la Chanel. Poate fi purtat pe o vreme mai calduta, primavara, vara sau la inceputul toamnei, excelent pentru birou. 
Nota 10/10.

Beaute Initiale Energizing Multi-protection Cream SPF 15 - din gama Beaute Initiale, cred ca a ramas numai produsul de ochi, despre care voi vorbi in postul urmator. Produsul acesta, aparent a fost scos din gama Beaute Initiale anul trecut, si motivul nu ar putea fi decat ca nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor, nu? Pe scurt, crema hidrata si era o baza excelenta de machiaj, desi pe parcursul utilizarii am remarcat niste mici probleme ale pielii (pori blocati). Alte modificari semnificative ale tenului, benefice sau nu, nu am identificat. Minusuri: in cazul meu nu a avut vreun efect de tonificare sau imbunatatire a luminozitatii tenului, si pentru o banala crema hidratanta, pretul mi se pare foarte ridicat. Ambalajul la borcan e total ne-indicat.
Nota 7/10.

Teint Innocence - sau un alt produs care nu mai figureaza in lista celor curente, de la Chanel. Nu inteleg de ce nu a fost re-editat (sau a fost inlocuit de vitalumiere?). Formula era matasoasa, se aplica cu mare usurinta, finish-ul era semi-mat, natural, cu un grad de acoperire light spre mediu. Perfect pentru un ten mixt, inspre gras. Rezistenta sa era foarte buna, avand si un factor de protectie adecvat pentru zilele cu o mai mica intensitate solara. Cat timp l-am utilizat, nu am avut nicio problema semnificativa a tenului. Minusuri: SPF-ul ar fi trebuit sa fie mai mare, adecvat si pentru vara. Utilizarea fondului de ten direct din sticluta poate fi dificila, si ar fi fost mai bine daca ar fi avut si o pompita.
Nota 9/10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu