2013-06-08

Chanel Coco Noir

Imi amintesc ca, in urma cu ceva vreme, citind despre noul parfum lansat de Chanel, Coco Noir, am avut senzatia ca este o varianta mai puternica a deja existentului Coco...or parfumul respectiv este consacrat (asa cum o sa comentez intr-o postare viitoare), ca fiind un parfum cu note foarte puternice, floral-oriental. Mare semn de intrebare, cu privire la decizia de a lansa un parfum si mai puternic decat Coco!...pana astazi, cand am avut ocazia sa il testez.
Eu si parfumurile Chanel avem o chimie buna, din cate am putut constata. Parfumul s-a lipit de incheietura mea, si am remarcat ca, de fapt oscileaza intre Coco si Coco Mademoiselle, fiind o idee mai "soft" decat ambele. Notele de top si de mijloc sunt foarte mult similare lui Coco Mademoiselle, dar Coco Noir este un parfum cu note orientale o idee mai puternice (pe pielea mea)...foarte rezistent, superb! Se afla deja trecut pe wishlist! :)
Nota 10/10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu