2013-06-12

Mario Badescu Cellufirm Drops

Mario Badescu Cellufirm Drops - nimic nu suna mai promitator in urechile femeilor ca tineretea si frumusetea vesnica a pielii. Numele acestui serum minune parca asta tinde sa ofere, nu? Cuvintele cheie - cellular firming drops - te reasigura ca tenul tau, provocat de trecerea timpului va gasi un aliat de nadejde in aceste pretioase picaturi verzui.  Hmm...sa vedem. 
Folosesc serumul de peste o luna, si pot trage anumite concluzii. O sa incep prin a mentiona ca nu il utilizez chiar asa cum indica producatorul, in combinatie cu o crema hidratanta. Eu l-am folosit peste un alt serum, care imi lasa pielea prea uscata, dimineata. Deci l-am utilizat intr-o combinatie de 2 produse usoare, care mi s-a parut adecvata tenului meu. Nu am aplicat 4-5 picaturi, asa cum indica producatorul, ci doar 2, si cred ca asta este cantitatea optima pielii mele. A oferit hidratarea de care avea nevoie pielea mea pe parcursul intregii zile, fara a incepe sa luceasca. Pielea devine vizibil usor elastica, cu un tonus imbunatatit.  S-a comportat foarte bine in combinatie cu crema de protectie solara preferata (Bioderma) si e o baza excelenta de machiaj. 
Concluzionand, pot spune ca e un ser chiar placut si l-as putea recomanda persoanelor cu tenul mai degraba uscat, nu mixt. Raportul calitate-pret este unul rezonabil. Dezavantajul principal este ca nu are SPF si in consecinta trebuie sa mai aplici peste un strat de crema protectoare.
Nota 9/10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu