2013-06-08

Shiseido Benefiance Eye Cream

Sunt fooooarte reticenta in ceea ce priveste cremele destinate ingrijirii pielii subtire din jurul ochilor. Am ochii foarte sensibili si mi se pare ca majoritatea cremelor pe care le-am folosit mai degraba mi-au creat probleme decat sa remedieze deshidratarea pielii...in sensul ca la scurt timp dupa aplicare ma trezeam cu ochii iritati si lacramosi. Si sa stai cu ochii stransi din cauza usturimii chiar nu e de dorit!! :)
Pe de alta parte nu pot spune ca sunt foarte increzatoare intr-un efect "diferit" al cremelor destinate ingrijirii pielii din jurul ochilor, fata de cele normale, utilizate pentru fata. De incercat am tot incercat diverse...cine stie ce comoara pot descoperi la un moment dat. :)
Ultima crema testata a fost Shiseido Benefiance..una din putinele creme de ochi de care nu mi-a fost teama sa o aplic o doua sau a treia oara. O crema care nu mi-a creat absolut nicio problema. A intrat relativ usor in piele, hidratand foarte bine tegumentul subtire din jurul ochilor. Elasticitatea pielii chiar a devenit sesizabila dupa cateva aplicari, in cazul meu. Trebuie sa recunosc ca nu stiu daca, intr-un final, efectul cremei este unul anti-aging (asa cum pretinde), deoarece nu am utilizat pe o perioada chiar indelungata, si nici nu am riduri notabile care sa fie imbunatatite.
Nota 9/10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu