2013-06-05

Elegant, Clasic, Chanel (5)

Eau Premiere - personal, nu am reusit niciodata sa port Chanel No.5, fara sa mi se faca putin rau la inceput. Dupa vreo ora, parfumul devenea cat de cat ok, dar primele momente sunt cruciale si poti ajunge sa iti fie rau o intreaga zi de la notele prea grele de inceput. Asa ca m-am bucurat atunci cand a aparut varianta mai "light", Eau Premiere. Notele de inceput sunt predominant florale, insa pastreaza cam 50% din taria parfumului initial. Elementele de ylang-ylang si floare de neroli se risipesc relativ repede, astfel incat pe pielea mea ramane un miros vag de trandafir si iasomie amestecat cu santal. Pe mine rezista cam 6-8 ore, este destul de persistent, ceea ce ma face sa atrag atentia ca, in ciuda faptului ca am mentionat ca ar fi "light", fata de alte parfumuri, poate fi categorisit ca parfum "greu". In consecinta, nu este un parfum pentru cei sensibili, si recomand precautie atunci cand vreti sa il purtati la birou.
Nota 8/10.
Pudra universala compacta - fara doar si poate, este prima pudra pe care am utilizat-o cu placere si fara prea mare grija. Adica, singurul lucru la care trebuie sa fii atent este nuanta. In rest, pudra are o textura super-fina, un finish mat excelent si se aseaza foarte bine pe ten, oferind un minim de acoperire dar o unificare foarte placuta a tenului. Este prima pudra care mi-a placut in mod deosebit. La sfarsitul zilei nu se aduna in micile riduri, si nici nu se incarca de sebum astfel incat sa inceapa sa straluceasca. In consecinta, nu ai avea cum sa gresesti utilizand acest produs, si chiar o recomand tuturor care reusesc sa treaca de pretul inhibitiv. :) 
Nota 10/10.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu