2013-06-23

Diorskin Rosy Glow

Diorskin Rosy Glow - in sfarsit pot spune ca am mai bifat ceva din lista de mici dorinte beauty! Nu imi amintesc ce anume mi-a placut initial la acest fard de obraz, de am ramas cu el in minte si m-a tot urmarit gandul de a mi-l lua. Cert este ca am facut-o, si a ajuns destul de repede favorit, utilizandu-l in ultima perioada aproape exclusiv. Un singur strat de fard si tenul pare subtil invigorat, intr-un mod cat se poate de natural. Inca un strat, si deja incepi sa subliniezi culoarea, un roz in pometi, foarte placut. Este cat se poate de natural, foarte fin si nu are particule sclipitoare (cel putin din ce am vazut eu), iar nuanta (unica), prin natura sa versatila, cred ca se potriveste multor tipuri de ten. Foarte rezistent pe parcursul zilei, similar celuilalt fard de obraz, Diorblush. Singurul dezavantaj este pretul.. ca la toate produsele Dior, de altfel. :)
Nota 10/10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu