2013-01-29

Alte dorinte..


Postul de ieri mi-a adus aminte ca undeva in minte, exista o lista, care se auto-genereaza cu noi si noi dorinte de beauty. In mod normal, atunci cand termini un produs, ajungi la concluzia ca fie ti-a placut foarte mult si probabil il vei re-achizitiona/re-utiliza, sau vei dori sa mai incerci si altceva. Si in joc mai intra si "noile venite", cu propriile lor promisiuni si vise de frumusete. Toate aceste lucruri se impletesc armonios sau nu, si in final ajung sa contribuie la Lista.
Intrucat inca vorbeam de fascinatie si Dior, va impartasesc cateva din micile lucruri fermecatoare, fabuloase si, de ce nu, imbucuratoare, care si-au gasit intr-un final locul pe lista. 
De atatea ori am ezitat in fata acestui parfum. Cunosc pe cineva care obisnuia sa-l poarte TOT TIMPUL, si din acest motiv am ajuns sa-l asociez cu ea. Din fericire, in ultimii ani, a trecut la altceva.. acum e sansa mea! !!:)
O paleta atat de draguta, chic si feminina! Este foarte practica pentru machiajul zilnic, insa ce ma atrage pe mine in mod special este ca te poarta cu gandul atat la copacii primavarateci infloriti, cat si la agitata viata din oras cu a sa tinerete, vesnic incantatoare. 
Pentru perioada verii, cu siguranta voi incepe sa ma gandesc din ce in ce mai serios la aceasta paleta bronzanta, perfecta pentru pielea mea si numai buna sa isi gasesca locul in trusa mea de basic makeup! :P
Ultima, dar cu siguranta nu cea din urma, Diorskin Rosy Glow - pudra translucida, cu o subtila tenta de stralucire. Ma gandesc ca ar putea fi ingredientul secret pentru un machiaj de zi perfect. 
Lista ar putea continua, cu alte elemente pe care le vad ca si "little miracle workers", dar ma voi opri aici si va intreb "Voi ce aveti pe lista?" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu