2013-01-28

Fascinatie, Dior (5)..

Cu aceasta postare, ma aproprii de incheierea unei prime serii de review-uri a produselor Dior.

Midnight Poison - sau parfumul care nu se potriveste tuturor! Acest parfum, alaturi de Prada, stau marturie ca inainte de a cumpara, trebuie sa testezi un parfum macar cateva zile la rand. In special atunci cand parfumul este evident unul foarte puternic. In acest caz, notele de varf sunt extrem de inselatoare, in aparenta fresh - flori de mandarin si bergamota. Bergamota face insa introducerea inspre notele tari, de baza, a caror concentratie specifica aduce foarte bine cu parfumurile barbatesti. Personal, desi am incercat in repetate randuri, n-am reusit sa tolerez mirosul. In cele din urma, am ajuns sa il folosesc ca si parfum de camera, parandu-mi-se mai potrivit.. :) Obiectiv privind, mi se pare un parfum cu persistenta indelungata, excelent pe timp de iarna (evident) si pentru iesit seara in oras. Nu ar trebui purtat la birou (decat daca beneficiati de spatiu personal generos).
Nota 9/10.

Dior liner - Precision eyeliner - produs high end care pentru mine, din pacate, intra in categoria marilor dezamagiri. Aplicatorul este perfect, confera foarte mare control asupra liniei trasate, insa tusul nu isi pastreaza consistenta. Ar trebui scuturat foarte des, dar nici asa nu obtii in mod garantat o linie uniforma pe aceeasi pleoapa (daramite la ambele!). Singura parte buna este ca odata aplicat, acesta rezista foarte bine intreaga zi. Pe scurt, este un produs pe care am evitat sa-l folosesc prea des, din cauza rezultatului precar. Minusuri: tus fara consistenta uniforma. Raport mic calitate - pret.
Nota: 6/10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu