2013-01-25

Fascinatie, Dior (3)..


Continuam seria de reviewuri inceputa in urma cu cateva zile..


Miss Dior Cherie - este cel de-al doilea parfum Dior pe care l-am achizitionat, in urma impresiei lasate de Pure Poison (review aici). Parfumul acesta era total diferit. Incepea cu note fructate, dulci, care evocau amintirea unor borcanase pline de bomboane sau a mirosului dintr-un laborator de cofetarie. Dupa 30 de minute, disparea aceasta senzatie, lasand in urma doar un usor miros dulceag, pe care abia il mai simteai peste alte cateva ore. Parfumul nu mi se potrivea, asta e clar, dar fiecare din noi trece prin asta, atunci cand experimenteaza diverse miresme si al lor univers de note olfactive :). As incadra Miss Dior Cherie in categoria de parfum cu persistenta medie. Se poarta cel mai bine in primavara-vara, desi notele de baza (patchouli si ambra) sugereaza ca ar putea fi purtat si toamna-iarna (in functie de tipul de piele).
Nota 7/10.

Eyeshadow Palette 5 Couleurs - imi plac foarte mult combinatiile de culori din fiecare paleta in parte (eu am avut paleta Stylish Move). Pigmentatia fardurilor este foarte buna, se aplica cu lejeritate si nu se aduna in pliurile ochilor. Imi place in mod deosebit luciul discret, care potenteaza luminozitatea ochilor. Dar acest lucru nu este potrivit decat in cazul pielii tinere (in celelalte cazuri sunt de preferat culorile mate). Este un fard care dureaza si dureaza, pana il dai jos seara :).
Minusuri: Pretul prea mare.
Nota 10/10.

Dior Addict Lipstick - pe parcursul timpului am incercat mai multe culori. Marele regret este ca, pe masura ce universul culorilor se schimba, trebuie sa-ti "regasesti" nuanta. Pe de alta parte, acest lucru poate fi ok, fiindca poate vrei sa mai incerci si alte culori, dar ce te faci atunci cand pur si simplu devii dependenta de o anumita culoare, care nu mai apare in noua paleta? Oricum, intorcandu-ne la review, trebuie sa punctez faptul ca pentru mine, si acest produs se eticheteaza cu "magnific". Pentru un ruj, indeplineste toate asteptarile mele: hidrateaza, are culoare intensa (asta si in functie de alegere), are un luciu discret si dupa ce se duce, buzele raman usor nuantate (aspect natural).
Minusuri: durata pe buze, in functie de preferinte.
Nota 10/10.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu