2013-01-24

Fascinatie, Dior (2)..

Dupa cum promiteam, am sa continui cu review-urile produselor Dior incercate si/sau testate pana in acest moment.

Pure Poison - este primul parfum Dior pe care l-am avut, pe care l-am adorat din prima clipa, si la care m-am intors negresit, de fiecare data cand terminam cate o sticluta. In ciuda notelor de deschidere, care sunt fresh, parfumul nu este unul usor. Dupa prima jumatate de ora, se transforma intr-o invaluire santal-flori de portocal si iasomie, de lunga durata (cel putin pe pielea mea). Desi personal nu mi s-a intamplat, cred ca este unul din parfumurile care are sansa sa fie criticat la locul de munca, de catre colegii mai sensibili. Cel mai bine se poarta toamna si primavara. Pentru vara poate fi putin cam greu.
Nota 10/10.

Diorskin Nude - Natural Glow Radiant Foundation SPF 10 (discontinued) - un fond de ten foarte bun ca si textura si finish, insa potrivit tenului fara prea multe probleme. Are grad foarte redus de acoperire, ceea ce inseamna ca e absolut necesar sa folosesti si un concealer pentru a corecta eventuale probleme.
Minusuri: nu l-as recomanda persoanelor cu tenul mixt-gras sau gras. Dupa cateva ore, incepe sa luceasca, si necesita ajustare cu pudra sau servetele pudrate. De asemenea, nivelul de SPF este mult prea mic. Noua formula pentru Diorkin Nude, are SPF 15, o usoara imbunatatire, dar nu se aproprie de varul Diorskin Forever (review aici). Un alt minus este pretul destul de mare, relativ la calitate.
Nota 8/10.

Diorshow Waterproof Mascara - l-am avut decat o singura data, si nu l-as mai recumpara, decat daca i-ar fi schimbata formula. Cred ca nu mi s-a potrivit mie, dar impresia a fost aceea a unui rimel de nivelul LÓreal, si in consecinta costand dublu fata de cat face. Pigmentatia era puternica, dar periuta maricica si dificil de manevrat, adesea ducand la aglomerari pe gene, pe care cu greu le corectam.
Nota 8/10



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu