2013-01-22

Fascinatie, Dior (1)..

Intr-o forma sau alta, percepem frumusetea vietii plecand de la idealizarea unui stil de viata.
Tanjim dupa un trai usor, in care grijile nu trebuie sa-si faca loc, in care sa putem simti libertatea in forma sa deplina. Sa ne bucure mediul in care traim, sa simtim delectare in ceea ce facem. Ne dorim sa fim captivanti, prin spirit si infatisare, sa trezim la randul nostru idealuri in sufletele altora. Eterna fascinatie a omului pentru estetic...

Pentru mine, idealizarea pleaca de la celebra sintagma "la dolce vita". Ea trezeste atatea amintiri, legate de momentele de relaxare deplina, in care savurezi o inghetata asortata, in vreme ce te plimbi pe strazile aglomerate ale vreunui stilat oras european.

Si cred ca in materie de elemente de beauty, parfumul omonim al Casei Dior reuseste sa redea aceeasi vibratie etern vanilata, simpla prin natura, dar incarcata de semnificatie.
Cand spunem Dior, insa, ne gandim la fascinatia luxului. Toate creatiile sale, fie ele legate de moda, cosmetica sau parfumuri, inspira aceasta lejeritate a traiului usor, lipsit de griji. Mergand insa dincolo de aparente, toate elementele de Dior beauty incercate de mine sunt peste medie ca performanta. 
Voi incerca sa fac cate un scurt review pentru ce am avut sau testat.

Dolce Vita - parfum vanilat, din categoria oldies but goldies, este un parfum de primavara-vara. Esentele sale dulci te duc cu gandul la micile bomboane de odinioara, CIP. Parfumul este destul de rezistent, datorita esentei de baza, relativ discret, radiind numai in preajma ta, si nu in intreaga incapere. Foarte potrivit pentru birou, as putea spune. 

Dior Blush - cel mai bun blush pe care l-am incercat pana acum. Extrem de rezistent - este suficient sa ma dau dimineata, iar seara inca il am in obraji. Pigmentatia este medie, si trebuie sa dai 2-3 straturi, pentru a te asigura ca ai obtinut ceea ce iti doresti. Dar cantitatea este suficienta, pot spune ca eu il am de un an de zile si e posibil sa ma mai tina inca vreo 2, in conditiile in care il folosesc in 70% din cazuri. Culoarea pe care o am eu este 943 - Strawberry Sorbet. Nu vad niciun minus, in afara de pret.

Dior Skin Forever - Flawless Perfection Fusion Wear Makeup FPS 25 - un fond de ten foarte bun, potrivit si tenului cu probleme. Are grad mediu - ridicat de acoperire. Pentru perioadele critice insa, nu face miracole! trebuie complementat de un concealer bun, si in ton cu pigmentatia fondului de ten. Este foarte rezistent, seara cand il demachiez, trebuie sa sterg bine fata, pentru a ma asigura ca s-a luat tot. 
Minusuri: Trebuie intins relativ repede pe fata, alminteri risti sa se usuce si sa lase dare. Eu am avut oarece probleme in a gasi o culoare potrivita tenului meu (NC 20-25). Pretul este destul de mare.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu