2013-01-30

Indisputabil, Estee Lauder (1)

In posturile trecute vorbeam de fascinatia pentru produsele Dior, in special in ceea ce priveste colectiile sale de moda, accesorii, parfumuri si gama de machiaj. Astazi a venit randul unei marci care s-a facut remarcata in special prin produsele de ingrijire a pielii si machiaj, si anume, Estee Lauder.  

Advanced Night Repair - Intrucat inca din adolescenta aflasem ca Estee Lauder era marca preferata a femeilor cu ceva potential financiar de investit in propriile campanii de preventie si corectare a ridurilor, m-am orientat in special catre a testa produsul vedeta. Probleme cu ridurile nu am, dar hidratarea  si un ten cat mai curat m-au preocupat intotdeauna. Am folosit serul cu mare drag, si nu am decat cuvinte de lauda, in ceea ce priveste efectele asupra pielii. Il foloseam seara, uneori chiar la 2 zile, si pielea mea era perfect hidratata, iar probleme cu tenul nu am avut. Am folosit intreaga sticluta, si ma gandesc sa il re-cumpar  in viitorul apropriat. Minusuri: este foarte scump. Dar in acest caz, si o picatura iti poate aduce beneficiile sperate. As spune ca in final, raportul calitate pret este unul foarte bun.
Nota 10/10.

Double Wear Stay in Place Make-up - primul fond de ten cu rezistenta indelungata, pe care l-am avut. De o acoperire medie spre ridicata, nu trebuia sa-mi fac griji ca se ia pe parcursul zilei pe haine sau telefon. Mi s-a parut excelent si finish-ul, mat, apropriat de natural. Minusuri: un inconvenient a fost ca nuanta nu era perfecta pentru tenul meu, iar altceva mai potrivit nu am gasit. O alta mica problema era ca undeva pe la mijlocul zilei incepea sa luceasca pe fata, si trebuia sa apelez la pudra sau servetele matifiante. SPF-ul nu e decat 10, si trebuie compensat cu o crema de fata cu SPF mai mare. Pretul desigur, este unul substantial. Per ansamblu, as spune ca raportul calitate pret este unul ok.
Nota 9/10.

Pure Lip Gloss - sau un alt motiv pentru care nu ma pot declara fan al gloss-urilor, in general. Din diverse motive: fiindca ma atrage produsul, culoarea, efectul mai mult sau mai putin shiny, am incercat de multe ori glossurile, de la diferite marci (high end sau nu). Mi se pare potrivit persoanelor care in general nu se grabesc, sunt meticuloase si foarte atente cu propria imagine. Perfectionistele. :) Personal, chiar daca gloss-ul vine la un amabalaj atat de dragut, are o textura atat de fina, miroase atat de bine si se aplica cu mare usurinta, nu vad decat partea negativa a lucrurilor. Minusuri: mi se pare ca excesul de gloss se aduna inestetic pe buze iar culoarea devine irelevanta, din moment ce nu dureaza decat maxim 30 de minute in vazul lumii. Obiectiv, nu este foarte diferit fata de alte glossuri, si e vorba doar de opinia mea personala, iar produsul este la fel de eficient ca alte produse similare de la MAC, Revlon sau Lancome, etc.
Nota 9/10. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu